Цей модуль
допоміг мені зробити певні висновки щодо того, як учні можуть самі
спрямувати себе у навчанні. Ще раз переконалася, що диференційоване
навчання є дуже важливим в навчальному процесі.
Я зрозуміла, що
перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає
адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Мені потрібно працювати з
учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, правильно
враховувати навчальні потреби кожного учня, диференціювати навчання у
чотирьох напрямках (зміст, процес, результат, навчальне середовище);
планувати навчальний процес. Має бути мотивація, щоб учні стали впевненими та незалежними в навчанні . Крім
того учні мають бути зацікавленими та активним у власному навчанні.
Протягом цього заняття ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий