пятница, 23 августа 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити певні висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні. Ще раз переконалася, що диференційоване навчання є дуже важливим в  навчальному процесі. 
Я зрозуміла, що перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Мені потрібно працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, правильно враховувати навчальні потреби кожного учня, диференціювати навчання у чотирьох напрямках (зміст, процес, результат, навчальне середовище); планувати навчальний процес. Має бути мотивація, щоб учні стали впевненими та незалежними в навчанні . Крім того учні мають бути зацікавленими та активним у власному навчанні. 
Протягом цього заняття ми  обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий